هنگامی که مربی فعلی بارسا در همین تیم توپ می زد، سال 1994 به قهرمانی لیگ رسید؛ سالی که سویا در حالی که مربی فعلی اتلتیکو مادرید را به عنوان بازیکن در اختیار داشت، موفق شد نایب قهرمان لالیگا شود. همچنین گواردیولا اولین گل خود را مقابل تیم سیمون به ثمر رسانده است.

نبرد پپ گواردیولا و دیگو پابلو سیمون این یک شنبه از زمین به نیمکت ها منتقل می شود. مربی های بارسا و اتلتیکو مادرید، شش بار به عنوان بازیکن در لیگ بین سالهای 1993 و 1997 یکدیگر را ملاقات کرده اند. گواردیولا در حالی برای چهارمین بار قهرمانی لیگ را تجربه کرد که تیم «چولو» رقیب اصلی او بود. او هم چنین نخستین گل خود را مقابل تیم او به ثمر رساند.

 

.: سایت تخصصی هواداران بارسلونا درایران :.


شبی که جوکیچ پنالتی از دست داد

دو نبرد اول گواردیولا و سیمون بازی های بارسا-سویا بودند که هر دو به تساوی بدون گل ختم شدند (فصل 1992/93 و 1993/94). سومین رقابت بین آنها، شبی رویایی بود. بارسا برای قهرمانی بازی می کرد در حالی که آندالوسها رتبه دوم جدول را در اختیار داشتند. برای قهرمانی، بارسا نیاز داشت که آن مصاف را پیروز ترک کند و دپورتیوو مقابل والنسیا امتیاز دهد. این اتفاق افتاد. پیروزی بارسا، با یک تساوی در گالیسیان همراه شد، جایی که جوکیچ در زمان مصدومیت یک پنالتی از دست داد و در نتیجه، چهارمین قهرمانی پیاپی تیم رویایی کرایوف در لالیگا حاصل شد. آن شب، آخرین بازی سیمون در سویا بود؛ خداحافظی در بازی ای که در آن گلزنی کرده بود.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






نوشته شده توسط امیرضا در جمعه 5 اسفند 1390برچسب:اخبار بارسلونا,گواردیولا,بهترین مربی جهان,بارسلونا,آبی واناری ها,

ساعت 10:26 موضوع <-PostCategory-> | لینک ثابت